خرید آیفون 14 در اصفهان

itookteamنویسنده: itookteam
بازدید: 628 بازدید
خرید آیفمون 14 در اصفهان

اگر شما هم به خرید آیفون 14 فکر می کنید، به احتمال زیاد از آن دسته افرادی هستید که به تکنولوژی علاقه دارید. اگر می خواهید از تکنولوژی های جدید بهره مند شوید، خرید گوشی هوشمند مانند خرید آیفون 14 در اصفهان یکی از راه های آن است. امروزه داشتن گوشی همراه جز لاینفک زندگی بشر شده است. این گوشی های هوشمند با قابلیت هایی که روز به روز هم افزایش پیدا می کنند، انجام بسیاری از کارها را متحول کرده اند. این تغییرات تا حدی است که افراد برای عملکرد بهتر، دائما برنامه های گوشی خود را آپدیت نگه میدارند. البته گاهی این تغییرات به حدی زیاد است که کاربران تصمیم به خرید گوشی هوشمند جدیدتر می گیرند.

برای خرید این گوشی هوشمند از عمده فروش اپل در اصفهان با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

مشخصات آیفون 14

اگر بعد از بررسی آیفون 14، تصمیم خرید داشتید، خرید آیفون 14 در اصفهان از سایت نسیم موبایل، نمایندگی اپل، انتخابی هوشمندانه خواهد بود. آیفون 14 شامل چهار سری می باشد: آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس. شرکت اپل برای اولین بار در آیفون 14، از تراشه سال گذشته استفاده کرده است. چیپ بکار رفته در این گوشی با کمی تغییر نسبت به نسل قبل، از 5 هسته برای پردازش گرافیکی استفاده می کند. مشخصات داخلی آیفون 14 نسبت به نسل قبل بهبود داشته است مثل عملکرد بهتر در مدیریت دما. جدول  مقایسه آیفون 14 با بقیه سری های این گوشی، در زیر آورده شده است.

مقایسه سری های آیفون 14
مقایسه سری های آیفون 14

آیفون 14 مجهز به فناوری است که پیام اضطراری از طریق ارتباط ماهواره ای ارسال می کند. اگر در مکانی باشید که پوشش مخابراتی نداشته باشد، این قابلیت بدردتان می خورد. قابلیت دیگر آیفون 14، امکان به اشتراک گذاری موقعیت کاربر از طریق ماهواره و با برنامه Find My می باشد. شرکت اپل این دو قابلیت را به طور مجانی برای مدت دو سال در اختیار کاربران اپل قرار داده است. دوربین اصلی عقب آیفون 14، در محیط های کم نور، می تواند تصاویر را 49 درصد بهتر از نسل قبل، ثبت کند. این گوشی از حالت لرزشگیر جدیدی برای فیلمبرداری برخوردار است. دوربین جلوی این گوشی، دارای قابلیت فوکوس خودکار است. آیفون 14 با مجهز بودن به شتاب سنج و ژیروسکوپ جدید، می تواند تصادفات را تشخیص دهد.

اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق ماهواره و با برنامه Find My
اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق ماهواره و با برنامه Find My

مزیت خرید آیفون 14

اگر شما کاربر حرفه ای آیفون هستید که قیمت نیز، فاکتور مهمی برای شماست، با خرید آیفون 14 در اصفهان، هدف شما تامین می شود. آیفون 14 با وجود دارا بودن قابلیت های جذاب، از بقیه گوشی های سری آیفون 14 ارزان تر است. همچنین نسیم موبایل، نمایندگی فروش آیفون 14 در اصفهان، این گوشی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی جذاب و زیبا این گوشی، آن را خوش دست کرده است. ساختار داخلی این گوشی تغییراتی داشته که سبب بهتر شدن قابلیت تعمیر پذیری آن می شود. این امر تعمیر آن را راحت تر کرده و هزینه تعمیر را کاهش می دهد. در آیفون 14، سرامیک شیلد اپل که در قسمت پشت و صفحه نمایش به کار رفته است، مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد. این گوشی در عمق حداکثر 6 متر و به مدت نیم ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم است.

خرید آیفون 14 در اصفهان از طریق نسیم موبایل

نسیم موبایل، نمایندگی اپل در اصفهان است که لذت خرید آیفون 14 را برای شما به ارمغان می آورد. شما در تمامی ساعات شبانه روز و تمام طول هفته می توانید با تیم مجرب و متعهد نسیم موبایل تماس بگیرید. آدرس، تلفن و پست الکترونیک در قسمت، ارتباط با ما، وجود دارد. نسیم موبایل، خرید و فروش محصولات اپل را به دو صورت آکبند و کارکرده انجام می دهد. سایت نسیم موبایل، دارای نماد اعتماد تجارت است. اعتماد و رضایت مشتریان گرامی، از اولویت های تیم متعهد و متخصص نسیم موبایل است.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت