گوشی اپل دست دوم در اصفهان

itookteamنویسنده: itookteam
بازدید: 924 بازدید
قیمت گوشی اپل دست دوم در اصفهان

موبایل نسیم ، مرجع تخصصی فروش و خدمات محصولات اپل

موبایل نسیم: اصفهان ، نظر میانی ، مجتمع جشنواره ، طبقه اول ، واحد۱۳ | 03136262631

در حال حاضر بازار خرید و فروش گوشی اپل دست دوم در اصفهان بسیار داغ است. چرا که با توجه به کیفیت بالای گوشی‌های آیفون، می‌توان چندین سال بدون مشکل با آن‌ها کار کرد. برخی از کاربرانی که با محدودیت بودجه مواجه هستند، با خرید گوشی آیفون دست دوم می‌توانند وارد دنیای هیجان‌انگیز اپل شوند.

در صورتی که در خرید اپل دست دوم دقت کافی داشته باشید، می‌توانید گوشی سالم و خوش‌ ساختی تهیه کنید. به این ترتیب لازم است با آگاهی لازم و با در نظر گرفتن نکاتی مهم اقدام کرده تا خریدی رضایت‌بخش و مطمئن را تجربه کنید. در ادامه ما را همراهی کنید تا به این موارد بیشتر اشاره کنیم. در این مطلب همراه موبایل نسیم باشید.

نکات مهم در هنگام خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان

همانطور که می‌دانید در هنگام خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان، باید به نکاتی مهم توجه داشته باشید تا بتوانید گوشی سالم و مقاومی خریداری کنید. این نکات از قرار زیر هستند:

1.ظاهر گوشی آیفون دست دوم را بررسی کنید

ظاهر گوشی آیفون دست دوم اولین چیزی است که به چشم می‌خورد. پس باید آن را به دقت بررسی کنید تا هیچگونه نقص، خط و خش و جای ضربه یا شکستگی روی فریم نداشته باشد. همچنین به پیچ‌هایی که در فریم پایینی وجود دارد نیز توجه کنید که رنگ و شکل آن‌ها تغییر نکرده باشد. چرا که در صورت باز شدن گوشی، رنگ و شکل این پیچ‌ها تغییر می‌کند.

2. شماره سریال و IMEI گوشی را بررسی کنید

خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان
خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان

شماره سریال و IMEI گوشی در واقع نوعی شناسنامه برای دستگاه است که شما می‌توانید با شماره‌گیری *#06# کد IMEI گوشی آیفون خود را مشاهده کنید. این شماره باید با شماره‌ای که روی جعبه گوشی درج شده، مطابقت داشته باشد.

3. بررسی کنید کد فعالسازی گوشی فعال نباشد

یک ویژگی مهمی به نام Activation Lock در گوشی‌های آیفون وجود دارد که با فعالسازی آن، قادر به انجام کاری نخواهید بود. به منظور بررسی قفل گوشی، ابتدا آن را خاموش و سپس روشن کنید. چنانچه درخواست کد نکرد، از قسمت تنظیمات به بخش Find My رفته و از خاموش بودن گزینه Find My iPhone اطمینان حاصل کنید. روشن بودن این گزینه، بیانگر آن است که گوشی اطلاعات فرد قبلی را دارد یا دزدی است.

4. از آب نخوردگی گوشی مطمئن شوید

برای خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان لازم است از آب نخوردن دستگاه مطمئن شوید. با وجود اینکه اغلب محصولات آیفون ضدآب هستند، اما ممکن است در برخی موارد دچار آسیب‌دیدگی شده باشند. به همین منظور لازم است خشاب سیم کارت را خارج کرده و رنگ نوار داخل درگاه سیم کارت را بررسی کنید. در صورتی که رنگ آن قرمز شده باشد، نشان‌دهنده آب خوردگی گوشی بوده و در صورت سفید یا نقره‌ای بودن، مشکلی ندارد.

5. سلامت باتری گوشی آیفون دست دوم را بررسی کنید

یکی از ویژگی‌های مهمی که در هنگام خرید گوشی آیفون دست دوم باید بررسی کنید، سلامت باتری آن است. به همین منظور به بخش Setting وارد شده و در بخش Battery اقدام به انتخاب گزینه Battery Health کنید. در این بخش درصد سلامت باتری برای شما به نمایش درمی‌آید.

6. هنگام خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان اتصالات را بررسی کنید

با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون در بخش آنتن دچار ضعف هستند، ممکن است با ضربه بیس باند آن‌ها آسیب ببیند. بنابراین توصیه می‌شود سیم کارت خود را داخل دستگاه قرار دهید و آنتن آن را بررسی کنید. سپس دیتا، وای فای، سرویس GPS و بلوتوث را نیز به ترتیب روشن کرده و سالم بودن آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

جمع‌بندی نکات خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان

در صورتی که قصد خرید گوشی اپل دست دوم در اصفهان را دارید، ابتدا راجع به آن اطلاعات کاملی به دست آورید. در صورت بررسی و سالم بودن آن، می‌توانید با خیال آسوده آن را خریداری نمایید.

 

موبایل نسیم ، مرجع تخصصی فروش و خدمات محصولات اپل

موبایل نسیم: اصفهان ، نظر میانی ، مجتمع جشنواره ، طبقه اول ، واحد۱۳ | 03136262631

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت